Klantenservice

Veelgestelde vragen

Jazeker, we hebben nog voldoende capaciteit om alle bestellingen af te handelen. Het kan wel zo zijn dat het drukker wordt bij onze bezorgdiensten, omdat steeds meer mensen online bestellen. In dat geval kan het voorkomen dat je tijdelijk niet kan kiezen voor bezorging op de volgende dag, maar één of twee dagen later.

Ja, dit is mogelijk omdat kaas een vers product is en pas afgesneden wordt nadat het besteld is. Zo kan het voorkomen dat het ene stuk iets zwaarder is en het andere stuk iets lichter. Wij garanderen dat het totale bedrag van uw bestelling nooit lager is dan het bedrag wat u betaald heeft.

stap 1: winkelmand
Plaats je artikel(en) in je winkelmand. 

stap 2: gegevens
Vul je persoonlijke gegevens in (als je al ingelogd bent sla je deze stap over). Check bij de volgende stap even of je adres klopt. 

stap 3: bezorgen
Kies wat jou het beste uitkomt: bezorgen of ophalen. Bij bezorgen kies je een bezorgmoment en adres. Haal je het pakket op bij een PostNL punt? Dan kies je een PostNL ServicePoint.

stap 4: betalen
Kies je betaalwijze in de kassa. Wij laten je alleen de betaalwijzen zien die voor jou relevant zijn. Betaal je met iDeal? Vergeet dan niet na je betaling op ‘Betaling afronden’ te klikken. Hierna kun je de bevestiging van je bestelling bekijken. Op je factuur staat voor welke betaalwijze je hebt gekozen. Je kunt de facturen downloaden door in in te loggen naar je bestellingen te gaan en daar bij de gewenste bestelling op ‘details bestelling’ te klikken. 

Alle genoemde bedragen in onze shop zijn inclusief BTW en eventuele kortingen. Heb je een kortingscode ingevuld, dan zie je dat direct aan de prijs. 

Ik wil een zakelijke bestelling plaatsen
Stuur een mail naar info@vandekaasboer.nl

Wij verpakken uw kaas gevacumeerd. Op deze manier blijft het 4-6 weken houdbaar in de koelkast. Na het openmaken adviseren wij om de kaas binnen 1,5 week te consumeren.